fredag 30 november 2012

Så var det ju den där fighten

Mmm det blev ju tyst om den för en vecka sedan. 23 dagar klarade jag, kost, träning, inget socker och sötningsmedel. Ja, det räckte med en "Unnamig"dag, missad träning och lite för mycket för mitt huvud.. För att det skulle skita sig.

Ja, jag är besviken och jävligt ledsen på mig själv för även fast dagarna var jobbiga ibland så mådde jag ändå bra i kroppen, känslan var grym, jag var fokuserad och fick för varje dag lite mer självkänsla. När jag fokuserar på träning och bra mat så läggs de lite jobbigare sakerna i mitt huvud åt sidan.
Nu är det som vanligt igen! :/

Men jag är också stolt över mina 23dagar och jag har lärt mig mycket om mig själv. Fitnessfighten är helt klart värd att köra och nästa gång klarar jag 30dagar ;)

Fick mitt gymkort idag! Dags att börja använda det kanske ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar