tisdag 13 november 2012

Dag 12

Frukost: fiberhavregrynsgröt, 2finncrisp
M.m: clementin (och kaffe)
Lunch: broccoligratäng (färs)
M.m: halv burk keso blandat med smoothien från igår.. Hehe
Middag: Samma som lunch
Kvällsm.m: clementin.

Är helt såld på clementiner! Äter alldeles för mycket frukt känner jag.. Och dricker alldeles för mycket kaffe (vilket är helt sjukt att jag skriver..tror knappt mig själv när jag tänker på det.. Jag och kaffe??) tror egentligen på bättre resultat om jag drar ner på kaffe och frukt! Men va fasiken :)) man måste ju få njuta och det är ju bättre än en Marabouchokladkaka ;)

Träning blev intensiv idag, hann bara 40min så jag fick korta ner programmet lite! Har ändrat övningar och har nu sjuuuuk träningsvärk i armar och runt skulderbladen.

Dags för dag 13!! Wohoo!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar