tisdag 27 november 2012

Bullbaket

Igår bakade vi bullar här hemma eftersom jag lovat barnen det. Insåg att jag INTE är någon bullmamma. Bullarna blev hårda och torra. Kan det bero på att receptet var till 40bullar och vi gjorde 80?? Lite för små alltså :P haha. Men våra grannar blev glada när barnen gick runt och bjöd.

Idag började dagen sjukt! Barnen öppnade för vaktmästaren och jag ligger i sovrummet... AH! Fick panik och satte på mig onepiecen ut och in, han måste trott han kommit till dårhuset! Efter detta fick jag en kopp på tån som gick i tusen bitar.. Blödde som tusan.....bra start på dagen??

Nu kan den bara bli bättre! Ska hämta mamma nu och åka till osterian i Falköping! :)

3 kommentarer:

  1. Jag var på Falbygdens ost i fredags; mums, vad mycket gott det finns där ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera
    2. Ja det fanns mycket gottigt :)

      Radera