söndag 25 november 2012

Ledig vecka

Trött tjej har nu äntligen ledig vecka! Nästa gång jag har det så börjar lediga veckan med JULAFTON!!

Har beställt grymma julklappen till barnen..efter ett tips från min kollega. Förmodligen hinner den inte komma men om alla håller tummarna så kanske den gör det! Det vore så grymt (och så får vi ha våra telefoner i fred..hehe)

Om ni undrar hur det går med fitnessfighten?! Hmm skit skulle jag vilja säga, en crème brulee räckte sen var det kört! :/ men imorgon är det träning som vanligt!! Vill inte tappa mina snygga armmuskler som jag fått :) hihi!
Jag har en vän som hängde med mig lite smått när jag började med fitnessfighten!
Så jäkla stolt och impad!! Inga undantag där inte, inget socker på 25 dagar! -4kg! Inget socker, tänka på vad man äter och promenader! Lika bra som något annat! Tror det kommer hända mycket där :)) heja heja!!!

Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar