fredag 2 november 2012

Dag 2

Frukost: det vanliga
M.m: lite kesoröra (keso, paprika, äpple, purjo och skinka)
Lunch: kycklingfilé, sallad
M.m: ett äpple
Middag: lövbiffsgryta, wokgrönsaker
Kvällsmys: kvarg och hallon OCH bubbelvatten :)

Träningen är kul :) älskar styrka. Tar dock emot att ställa mig på crosstrainern! Tur att det bara är 20min sammanlagt! Vissa dagar när jag kan ska jag försöka komma ut och springa igen! Saknar juh löpningen!!
Fick hem en bra träningsbok igår :) massa bra hemmaövningar!!

Sockersuget börjar infinna sig! Speciellt efter lunch och middag... Men så brukar det ju vara. Den känslan känner väl många igen:) kommer sakna min mörka 86%choklad dessa dagar :) Eller så kommer jag inte alls göra det.. Vem vet :))

Spännande det här iallafall!

Känner mig glad :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar