fredag 9 november 2012

Dag 9

Fortfarande ont i halsen så jag vågar inte träna. Annars brukar jag inte bry mig.. Jag brukar ta vilan och sjukan dåligt, jag brukar falla tillbaka till sötsug och frosseri.
Nu bryr jag mig! Jag som kommit igång så jäkla bra (har dessutom sett och märkt lite resultat) När jag vaknade förut ville jag inget hellre än att köra mitt träningspass. Men någonstans måste man ju inse.. Inse att det förmodligen bara blir värre och det är det inte värt!

Så en vilodag till! Men SJUKT nöjd att jag tränat 7h på 9dagar.
Imorgon är det dag 10 och avstämning.. Vikt och mått.

Sjukan gör mig sötsugen, det är väl det där "tycka synd om mig själv" syndromet! Idag är det värre än värst! Jag ska fixa det! Har varit med om värre saker än sötsug.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar