tisdag 6 november 2012

dag 5 och 6

Gårdagen funkade bra! Både mat och träning! Känns sjukt att jag tränat 5tim på 5dagar :)

Idag går det mindre bra.. Eller ja, dagen har ju precis börjat men har inte kunnat sova PLUS att jag vaknar och känner mig dålig :( Vad skulle det vara bra för?? Jag vill verkligen INTE ta en vilodag.. ska vakna till och se hur det utvecklar sig under eftermiddagen.

Hur känns det då efter 6 dagar? Jo det känns suveränt! Har inget sug efter varken godis, choklad eller något annat. Tror dock jag äter lite för mycket efter vad som anses rätt i Fitnessfighten men jag vägrar att väga mat! Annars känns det som jag har koll på mat och träning :) Vill verkligen klara dessa 30dagar! Ska på kalas på lördag men förberedde moster på att jag bara dricker kaffe, jäkligt skön känsla att klara det :)

Träningen är guld:) Min kropp ÄLSKART ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar