torsdag 6 september 2012

Vinteroverall

Vinteroverall till Swea fixat!

Bara oliwer kvar!

4 kommentarer:

  1. Betyder det att vintern är nära?! Eller kanske är du bara duktig och är ute i god tid ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha jag är nog bara ute i god tid hoppas jag ;)

      Radera
  2. Det är ju så sjukt dyrt med overaller! Typ 700-800 kronor, och så måste man ändå köpa en ny nästa år igen :-( Jag köpte en till Noel på Maxi idag - 299:-, som hittat!
    Jag såg dig på Proppen också! Brukar inte gå dit i träningskläder i vanliga fall, men skulle till gymmet efteråt ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet det är så sjukt dyrt! Sweas köpte jag på tradera för 160kr. Ska kolla lite till oliwer där med annars blir det en från maxi! De är nog fasiken inte mycket sämre än en som kostar 800.. Bara märket man köper.. :)

      Radera