söndag 9 september 2012

Simlekskola

Idag var oliwer på "lek och plask" på badhuset! Han var så stolt efteråt! Det hade varit så kul! Det värmer ett mammahjärta att se sitt barn så glad!

Själv är jag jätteglad att jag verkligen kommit igång med lågkolhydratskosten igen, och dissningen av sockret gör mig också bättre till mods! :))

Sa upp gymkortet idag så nu har jag bara 30dagar kvar sedan blir det hemmaträning för hela slanten! Känns som ett bra beslut! Men mina mål att få magrutor och bli lika vältränad som Olga (tränaren i biggest loser) finns fortfarande där! Wohoo!

2 kommentarer:

  1. If it dosen't challange you it dosen't change you! Jag tror på dej! Du har redan kommit så långt! Vänd dig om och titta hur långt du har kommit! Då är inte magrutorna lika långt borta som du tror ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mycket sant Ester :) nu jäklar mot magrutorna!!

      Radera