torsdag 20 september 2012

Mår illa av alla tankar och dålig sömn

Beror nog på sömnbrist! Shit har bara legat och vänt och vridit på mig hela natten! De där sömntabletterna som läkaren pratade om igår hade inte suttit fel inatt. Skämt och sido, inga tabletter för mig men lär vara en zombie idag och förmodligen somna som en stock ikväll när jag kommer hem från jobbet. (ja jobbet, läkaren ville sjukskriva mig..men det va inte därför jag sökte..jag kör på så får vi se..)

Nu ska jag köra en mammagrej, bestämma mig för att nu är det färdigtänkt och slutdeppat. Har tillåtit mig att göra det fram till nu kl 8.30 idag. Idag är en glad dag! SMILE. Idag är en ny dag med nya möjligheter!! Wohoo! Nu ler jag, går upp och inga negativa saker ska få förstöra min dag

Förresten imorgon är det fredag!! Längtat så! Berättar imorgon :))

Skönt att ha husmusen som sällskap när man ligger vaken! Men SHIT vad det låter när katter spinner på natten när allt annat är helt tyst.. Haha kanske därför ja inte kunnat sova ;)


1 kommentar:

  1. Haha, jag vaknade hela tiden när Smulan låg och spann i örat på mig! ;) Låter sjukt högt!

    SvaraRadera