måndag 24 september 2012

Den där förbannade väggen..

Ja, den där omtalade väggen. En vägg som många går in i och dunsar ner, orkar liksom inte mer. Det är jobbigt att ta sig upp och tillbaka efter att ha smällt i just den där väggen har jag hört.

Därför har jag bestämt mig, redan förra veckan började jag när jag bad om hjälp, när jag berättade att jag mår nog inte okej. kroppen sade ifrån genom tryck över bröstet och andningssvårigheter och jag kände långt därinne att det här fixar inte jag själv.. Jag kan inte köra på mer.för väggen närmar sig med stormsteg.

Inatt när jag låg och funderade och hade svårt att somna bestämde jag mig för ännu en grej... Idag ska jag ha en KickOff inuti min kropp.
Jag ska lyssna på alla tips jag läst, jag fått av vänner och familj.

Så jag har andats i låda (andas in, räkna till 4 och andas ut) och varje gång en negativ tanke har krypit sig fram har jag slagit mig själv på handen. Haha låter helt sjukt men det har verkligen hjälpt! Vabbat och varit hemma med sjuka barn men det har gått bra för jag har fokuserat på allt positivt..
Jag ser framåt och uppåt och jag är så glad att jag bad om hjälp och insåg att jag behövde hjälp i tid!!

Wohoo!

(Tyvärr slutade kvällen dåligt när lilleman fick utslag på kroppen. Åkte in och kollade så inte halsen svullnade, men det är förmodligen nässelutslag som man kan få när man har ett virus ikroppen. Han fick medicin mot klådan och han var så duktig! Så jag behövde inte tänka något jobbigt eller negativt där heller)


En positiv och bra dag inuti mig!

Och ni DET ÄR BARA TRE MÅNADER TILLS VI TRÄFFAR DENNA GUBBE!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar