söndag 2 februari 2014

Kostologik30 resultat

Följ Michaela på www.facebook.com/kostologik
www.lchfklubben.se/kostologik

Hon har gjort ett betatest på 25deltagare. Vi har fått träningsschema för 30dagar och kunnat maila henne om kostråd.

Nu har snart de 30dagarna gått och här är mina resultat i bilder


Känner mig inspirerad och motiverad att fortsätta åt detta håll. Detta har inte varit något extremt och har inte kännts jobbigt att följa, utan lite träning varje dag som man kunnat göra hemma! Vågen och måttbandet ska jag nu kasta åt hel.... och tänka helhjärtat på målen jag har med träningen :) Känns så gött i kroppen när man känner att man orkar mer!!

Vet att jag kommer få dippar.. Men det får jag ta när de kommer! Det bästa med detta har varit att sockersuget minskat och att jag känner mig mer tillfreds med mig själv.

1 kommentar: