torsdag 11 april 2013

Löjlig mamma

Oliwer ringde precis och sa godnatt. Ska erkänna, grät som en gris när vi la på. Saknar honom redan och då har han varit borta en dag. Varit borta från honom och swea längre tid men då har de ju varit här omkring, inte långt borta.. Skitlöjlig mamma kan tyckas. Men visst mår man bäst när man har barnen nära.

MEN han tyckte det var jätteroligt med skidor och lärde sig fort tydligen *stolt* Förhoppningsvis är han bättre på det där med slalom än sin mamma (jag är precis kass) Tror det är bra för barn att prova det när de är små, jag åkte första gången som 19åring.. och då börjar man bli rädd för saker och inse sina begränsningar vill jag lova... iallafall "löjliga" jag.

Min egna Zlatan <3

Kan också berätta att två stycken kom fram till mig på leklandet och pekade på Oliwer och sa "den grabben har bollkontroll" "Vad duktig han är med bollen" Om vi ska fortsätta med det löjliga temat och berätta hur duktiga barn man har. SKITSTOLT MAMMA :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar