tisdag 9 april 2013

Lägger ner

Japps. Vet själv hur det är att läsa om deppiga människor. Man blir lätt nerdragen själv. Och jag vill inte dra ner folk med massa deppigheter. Är väl för tillfället inte jättenere, men hänt mycket skitsaker det sista som de bra sakerna inte kan kompensera för just nu..

Och vilka läser bloggen? Har inte direkt 100000 läsare :) Vilka skriver man för? Vilka är de 40-50st.. Ja vem vet.. Vänner såklart, endel bekanta, nån som följde mig från förra bloggen kanske, nyfikna människor? Ja vad vet jag:) ni lär klara er utan min blogg allihopa :)

Så lägger ner bloggen. Förmodligen tar jag bort den. Finns inte mycket inspiration här, mest gnäll. Bättre att komma tillbaka till en ny blogg när andan faller på framöver..

En sista matbild :P och lite annat kul :)

Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar