torsdag 25 april 2013

Bra dag

Trots lite sömn.. (När jag skulle upp 12 så vaknade ja ju naturligtvis flera gånger innan och försöket att sova på kvällen gick sådär. När man vet att man måste sova så går det inte!!)
.. Så har det varit en glad dag!

Fick besked på sjukan att såret är läkt och ingen mer op behövs :)) inga restriktioner längre så nu kan jag simma och bada med barnen igen!!!

Tränade igår (läs förrgår) och blev medbjuden på ett pass imorgon (läs idag) ska med och springa upp till P4 och köra cirkelträning! Ska bli sjukt skoj! (Om jag nu orkar hänga på töserna)
Träning gör mig positiv :) det är sjukt vad det påverkar humöret!

Känner att jag är på en lagom våglängd gällande livet nu.. Gör inget extremt och har inga planer på det heller.. All träning som blir av är bra träning och alla bra matdagar med bra val är bra, men jag är inte hysterisk.. Jag är lagom och jag trivs med livet. Ska tänka på dessa GLAD-dagar när det kommer en dålig dag. :)
Träffade mina underbara barn idag också. Det var pricken över i:et. De är bäst!!

Haha ska bli kul att läsa detta inlägg imorgon när jag sovit.. Känner mig velig och sjukt trött. Dags att jobba igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar