tisdag 29 oktober 2013

Oliwers dag

Ja visserligen förlorade han mot lillasyster när vi bowlade men det tog han som en god förlorare och överöste swea med komplimanger (glad att han inte ärvt all min dåliga förlorarestil, väldigt glad faktiskt!!) 
Han började dagen med lego, man brukar sitta med men idag grejade jag med annat och bad honom prova själv..
Nu ikväll fortsatte han och bad mig inte alls om någon hjälp utan sa mer "mamma du får inte titta, titta inte!!" 
tillslut sa han "mamma kolla kolla jag KLARADE det, nu ska jag göra kärran!!"
Och visst hade han gjort det :)
Så stolt kille!!
Hos mormor lärde han sig fingervirka på 2min. En orm blev slutresultatet och han fick med sig garn hem så han kan fortsätta hemma :)

Lucia och Lurvis fick följa med hem från mormor också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar