måndag 5 augusti 2013

Sjukt grym tjej

Börjat följa denna blogg: http://lchfingenjoren.blogg.se/

Sjukt grymt jobbat! Man blir så glad, motiverad och
Inspirerad!!! 


Jag gick ner 35kg själv med lågkolhydrat 
(Dock inte strikt Lchf utan mer en egen variant 
av Gi/lchf) men jag är ett stort fan av
lågkolhydrat i alla dess former! Jag vet att jag
mår bäst både psykiskt och fysiskt när jag väljer 
att avstå vitt socker, vitt mjöl, potatis och pasta.

De senaste veckorna har jag ätit, ja massa snabba
kolhydrater..mycket socker! Hur blir jag? Min ångest blir värre,
får mer panikångestattacker,
jag får ont i magen och huvudet,
jag är hungrig och sugen 
helatiden, jag är irriterad och tråkig, har ingen
energi alls!

Det var ju en himla debatt om LCHF förra veckan,
Jag har så svårt att förstå varför inte människor kan
få välja själva hur de vill leva.
Mår de som kör strikt lchf bra av det kan de väl
bara få äta så. Mår de som äter snabbmat och godis
varje dag bra av det så låt människor göra det! 
Har nog skrivit om detta förut kände jag nu :) men
det måste väl finnas viktigare saker att skriva om
i tidningarna och
debattera om. Varför inte ta upp varför det finns
människor som väljer att mörda, våldta, förgripa
sig på barn, stjäla, misshandla, mobba!? Få ett slut på
såna jävligheter istället! Få folk att öppna
ögonen för såna hemskheter istället för en jäkla
"Fettdebatt" 

Huvudsaken är väl att vi lever livet och mår bra när vi
lever det :) kan vi inte bara sluta bry oss om andras 
matval! 

Idag åt jag en standardfrukost som jag ofta åt i början
av min viktnedgång :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar