fredag 12 juli 2013

Vill inte gå upp

Nej för jag vill bara ligga här och hålla om båda barnen.. Här är vi trygga, här kan inget hända oss. 

Drömde en så hemsk dröm precis innan jag vaknade. 
Jag och barnen står vid en väldigt trafikerad väg, jag får precis tag i swea och drar in henne till kanten innan en bil höll på att köra på henne, Då ser jag oliwer stå mitt i vägen och vinka och skratta, jag ropar på honom i panik att komma tillbaka. Sen kommer något stort och kör på honom.. Drömmen kunde väl sparat på detaljerna? Jag ser hur huvudet slår i marken och hur han rullar ut på väggrenen.. Han rör på sig.. Men lever han? Den frågan svarar inte drömmen på för då vaknar jag och har sjukt ont imagen. Jävla dröm! Jävla helvetes skitdröm. Men jag bestämmer att oliwer överlevde i drömmen! För du din jävla dröm ska inte få förstöra min dag!

Måste nog gråta en skvätt innan jag går upp till mina godingar. Idag är det lycka för dem! Som de har väntat på denna dag. De ska få se Sean banan! 

Älskade barn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar