onsdag 31 juli 2013

Nu köööör vi TÄNKT!

Dagen blev inte som tänkt, men har också kommit med några viktiga insikter när inte dagen blev som tänkt. Det har varit en tänkar-dag. Det enda vi fått gjort var ett besök hos familjen Blom där båda barnen blev fyrhjulingsfrälsta och sedan en eftermiddagsfika hos min gamle kära farmor. Sedan har mamma Troll tänkt, och tänkt och tänkt

Fattat två beslut: *Införskaffa en fyrhjuling.
*Ska följa min magkänsla och göra det jag drömmer om därför tänker jag prioritera om och har beslutat mig för att inte satsa på någon ny fotbollskarriär, jag har gjort mitt, Ska satsa på nya saker som jag alltid drömt om att göra men som inte blivit av och sen hjälpa Oliwer i hans kommande karriär som fotbollsspelare. 

Känns mycket bättre i magen nu när jag bestämt mig för detta :)





2 kommentarer:

  1. Ja, tiden räcker knappt till ändå, bra att du följer magen! :) Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja bäst att följa magkänslan :)) nej önskade det fanns fler timmar på dygnet ibland :)

      Radera