söndag 10 mars 2013

Segt

Jag mår... Bättre än för en vecka sedan.

Har kört bil idag för första gången på en vecka.. Slutsats: gjorde apont :( men ändå.. Måste ju skjutsa barn imorgon och kan ju inte bara sitta här i soffan. Blir så trött bara på tanken!

Influensan som jag fick plus infektionen i såret har gjort slut på kroppen denna vecka.. Är helt slut! Men det blir bättre för varje dag..

Såret får jag lägga om, käkar penicillin och det värker inte lika mycket!..

Slutsats: det går framåt och jag blir bättre! Saknar jobbet och hoppas orka med det i mitten av veckan.. Är sjukskriven hela veckan men jag vill komma igång!! Hoppas kroppen tycker det med! :)

Barnen mår bra men har varit trötta i helgen!

2 kommentarer:

  1. Krya på!
    Å stressa inte till jobbet! Ta dej tid! Ta en vintrig promenad istället för å jobba..!

    SvaraRadera
  2. Skönt att det går åt rätt håll! Ta det fortsatt lugnt (även om det är tråkigt) och krya. Kram!

    SvaraRadera