måndag 18 mars 2013

Bla bla bla..

Instagram är riktigt bra! Följer många "lowcarb" människor och får massa inspiration, matbilder hela tiden:) finns många som jag som ser lowcarb som en livsstil och inte ett sätt att gå ned i vikt.. De kör sitt eget race och inte enligt någon speciell "diet". De äter det som de mår bra av.. Alltså låter de bli socker, pasta, vitt mjöl... Endel minskar även mejeriprodukter, endel minskar på fett. Ja det finns alla olika kombos :) endel är extrema, endel har sina dagar som de tillåter sig att äta snabba kolhydrater :)

Ja som sagt.. Finns alla varianter! :)


Nu när jag har haft några månader som jag inte brytt mig om mig själv.. Då har jag såklart gått upp (vet inte hur mycket än) det är egentligen inte hela världen.. Några kilon hit eller dit kommer man alltid gå upp och ner.. Så ser livet ut! Men när man känner att det börjar gå för långt, man tappar kontrollen, man mår ännu sämre.. Då inser iallafall jag att det är en medicin för mig att ta tag i kosten och träningen igen..(kosten har jag inte tappat mycket, det har dock blivit alldeles för mycket socker och vitt mjöl)

Jag vet ju hur jag ska leva för att må bra.. :)
Så nu kör vi gott folk! ;)

Tips från en tjej på instagram! 86% chokladbit med jordnötssmör! Icke för den extreme.. :) men snabbt och lätt för den som vill ha något gott till kaffet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar