måndag 1 oktober 2012

vad hände där?

Det bara kom över mig! Jag är ASTAGGAD! Jag är svintrött, har fortfarande en släng av sjuka, MEN jag är VRÅLTAGGAD!! Haha lite kul faktiskt!!

Läste i morse på min väns blogg om Fitnessfighten (Mias blogg) gick då in och läste vad Fitnessfighten innebar. En tävling (om man vill) som startar den 1e varje månad. Kostnad var 495kr och så skulle man få kostrådgivning, träningsprogram och stöttning typ och sen chansen att vinna pris. Gå in och läs själva här.
,
Bestämde mig direkt, det här ska jag vara med på!!

Fortsatte dock att läsa om andra som gjort det.. och känner att jag ska ha en egen fitnessfight. 30 dagar, före och efterbilder, vägning, mätning (skiter i pulsen tror jag)! så denna vecka ska jag tillfriskna och leta fakta! Ska tom träffa en tjej som har varit med i fitnessfighten och hon ska gå igenom programmet :) hihi!

Jag är på G, jag är tillbaka på banan :) Skön känsla i kroppen!





1 kommentar: