lördag 27 oktober 2012

När jeansen inte går att knäppa..

Då är det fan dags att skärpa sig!

Mår ju inte bättre av att äta mig större igen.. För ätit har jag gjort kan jag lova!! Men inga bra grejer! :( blä, mår illa bara jag tänker på de två senaste veckorna.. Självförtroendet och självkänslan dalar bara neråt ännu mer..

Jag känner mig själv.. Det har jag sagt förut. Jag behöver hålla igång träningen och ha mål för den, för att vara stark psykisk. Såklart är maten också jätteviktig :) socker är inget min kropp gillar.. Och vet inte varför jag straffat mig själv med allt socker det senaste.

På onsdag börjar fitnessfighten och jag tänker hänga på fast naturligtvis på mitt eget lilla sätt :) 30 dagar med träning varje dag, bra mat och inget socker eller sötningsmedel!
Fixar jag det ska det gå att knäppa jeansen igen och jag ska unna mig något.. Kanske en kaffemaskin.. Eller tatueringen jag höll på att göra igår :P

Ang armen så är den mycket bättre! Tror inte det är jätteallvarligt, när jag fick komma till läkaren och fick inflammationshämmande så har jag kunnat sova. Sömn är det bästa läkemedlet. Får man inte sova så känns allt mycket värre. Hoppas att det fortsätter åt detta håll :)

Kommer naturligtvis inte träna med den förrän det känns riktigt bra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar