måndag 15 oktober 2012

Sån är jag

Jag behöver några sådana här dagar ibland. Men några kakor, choklad, glass och pommes senare får ja tillbaka motivationen.

Speciellt nu när jag inte har satt upp några direkta mål så kommer motivationsfallen oftare. Mål är så viktigt för mig har jag lärt mig, har jag inte dem då försvinner motivationen oftare.

Det jag skulle vilja är att Få tillbaka det där jävlaranammat jag hade för två år sedan, när ja kunde unna mig något gott på lördagen utan att falla så djupt och bara vräka i mig.
Får för mig att det där målet är grejen nu.. Mitt mål att "vara nyttig och hitta balans i livet" är för långsiktigt!

Så Min plan för dagen är:
1. Fundera på mina mål.
2. Fundera på hur planen ska vara för att nå målen.
3. Tänka på hur långt jag kommit! :)

Är ju mindre nu än jag var på studenten :) var stolt över dig själv Evelyn!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar