onsdag 2 april 2014

Frukosttips (längst ner)

Funderar på hur länge jag har skippat pasta, potatis, vetemjöl.. 
I höst blir det nog 4år (naturligtvis med undantag många gånger och ibland korta perioder då jag struntat precis vad jag stoppar i mig) Pasta däremot är lätträknade gånger jag ätit.. Inget jag saknar alls. 

Det har tagit 4år att hitta en balans och nu trivs jag med mina val, jag får inte panik och dåligt samvete för några val längre.. Jag äter det jag vill äta. För fyra år sedan hade jag bara fokus på vikten (tror tex mamma var tokig på mig då, tom lite orolig), men nu ligger fokus på att må bra, vara glad och att orka med träningen! 
"Strong is the new skinny" 
 
Får massa bra tips på instagram :) så idag provade jag en ny frukost! 
Vispad grädde och Yoggi mini blåbär.
Sjukt mättande. Jag lär stå mig en stund nu känner jag :) men den slår inte min kokosgröt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar