tisdag 15 april 2014

Ego-time

Är inne i en period där jag känner mig dålig, svullen, ful, dålig mamma.. Ja jag kan rabbla upp tusen grejer till och jag slår vad om att alla känner igen känslan. Man vill helst ligga under täcket och bara försvinna.. 

Mina perioder kommer ALLTID nuförtiden om jag varit sjuk och inte kunnat träna tex, eller om jag har PMS, eller om det är mycket att planera/göra eller ja så kommer de bara.... Det konstiga är att de ofta kommer när jag har ledigt... Borde ju inte vara så...

Imorgon ska jag slänga på mig träningskläder det första jag gör.. Åka upp till berget och köra ett pass, nu är det dags att rycka upp sig några dagar :)

Var hos frissan idag. Vill ju spara ut håret så det blir lååångt igen.. Och då måste man konstigt nog klippa sig oftare. Så mitt tjocka hår fick bli lite tunnare idag..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar