söndag 15 september 2013

Svarta jeans

har provat 5:2, 6:0, 5:3, 8:0 (kalla det vad du vill) i tre veckor nu.. Eftersom jag skiftar har det blivit lite olika varianter men jag har halvfastat minst en dag i veckan.. Inte pratat så högt om det eftersom det är en jäkla debatt och jag inte haft ork att argumentera varför jag provar. Räcker svaret, jag är en nyfiken människa och att jag inte tror att man dör av att äta lite mindre ibland! alla här borde känna lite hunger och inte direkt slänga i sig en snickers eller något annat. Vi äter så jäkla mycket jämt när det finns människor som knappt får ett riskorn.. 

Hursomhelst, har inte kollat vågen alls mycket, har heller tyvärr inte haft möjlighet att träna så mycket dessa veckor men försökt att inte hetsa upp mig för det utan bara varit jag, skrattat, varit glad, sett positivt på det mesta, ätit, halvfastat och mått bra! :)

 MEN har kännt att kläderna sitter bättre igen, magen känns mindre och igår fick jag bästa resultatet! Provade mina älskade svarta jeans och de sitter som en smäck, nästan bättre än de gjorde när jag fick på mig dem bra sist! Vad hände där? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar