tisdag 3 september 2013

Inte för en hund


Tittade på gamla bilder, hittade dessa två.. Vägde några kilon mindre på det där kortet med korsetten. Men med de kilona jag gått upp efter (mådde inte bra då) har jag lärt mig så förbannat mycket om mig själv. Blandannat att man inte kan fokusera på en jävla siffra. Att det faktiskt är fint med lite breda höfter. Att jag är som jag är och att människor tycker om mig oavsett om jag väger 80 eller 70.. Börjar inse att man inte kan lägga ned tid på att tycka illa om sig själv och sin kropp, man måste sluta på att fokusera på de saker man inte gillar och fokusera på det man tycker om med sig själv.. Varför jaga kilon? Nej bättre att jaga välmående och lycka. Att följa sina drömmar. Som hästarna, det är min dröm, jag följde MITT hjärta denna gång och inte gjorde något som jag trodde att andra tyckte jag skulle göra.. Jag gick min egna väg och jag bryr mig inte ett skit vad andra tycker om mina val.. Det tog 26 år att komma hit.. Men man har lärt sig mycket på vägen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar