onsdag 1 maj 2013

Superkvinna

Ibland lyckas man med saker man inte tror man ska klara av. Idag när jag åkte upp till billingen för ett pass backträning visste jag inte vad som väntade mig egentligen. När jag fick veta att jag skulle jogga ner för strupen och gå upp med stavar hela slalombacken dog jag lite inombords *detta klarar jag aldrig*-känslan. Dessutom skulle detta göras tre gånger!! säkert en baggis för den vältränade men för mig? Njee inte en chans att jag pallar!

Efter första varvet uppför backen höll jag på att ge upp! Men hittade en djävul inom mig och jag fixade alla tre gånger. Wohooo!! Jag klarade det fanimej!! Så sjukt stolt!!

Är så glad att jag hängt på töserna som hårdtränar inför vårruset och för bättre styrka, kondition och hälsa! *lycka*

2 kommentarer:

  1. Grymt bra jobbat!!! Jag har prövat det där men aldrig tre ggr på rad. Brukar halvdö efter en.. :P Riktigt bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Va riktigt gött efteråt! Höll somsagt på att ge upp efter första men gick ju två gånger till! Nu ska vi få beachröv ;)

      Radera