torsdag 9 maj 2013

Rädsla

Mitt hjärta har fått jobba dygnet som varit.
Hade en riktigt läskig natt inatt. Vaknade av att jag satt på sängen med swea i famnen och skakade och försökte väcka henne... Jag trodde ärligt hon var död. Minns känslan och har haft känslan hela dagen. Den korta stund det tog innan hon vaknade var de värsta sekunderna i mitt liv.
Måste ha drömt något som gjorde att jag fick för mig att hon inte levde.. Åååå vad läskigt det var och stackars gumman, hon måste tyckt jag var helt tokig som skakade om henne, skrek o väckte henne!

Det är nästan så jag är rädd att somna. Vill inte drömma så att det blir så igen.

Pricken över iet denna dag kommer när jag stämplat ut efter lite övertid, svänger runt ett hörn på jobbet och håller på att trampa på en stor jävla fet råtta! Min värsta fobi! :((( skrek högt och kastade mig ut genom dörren och gick med skakiga ben, tårar rinnande ut till parkeringen... Rädsla.. Blä.

Mitt älskade hjärta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar