fredag 3 maj 2013

Hektisk dag

Hektiskt förmiddag.. Men allt kommer bli bra..

Sitter på jobbet (ja jag har rast) fredagskväll och jag är själv här, blir så ibland eftersom det bara är fyr-skiftare som kör alla fredagskvällar.

Fick tips om en nice klänning i Sweden rock katalogen, laddade ner appen och shit vilken underbar klänning! Vill ha!

Önskar jag kunde gått ner några kilon och haft den som morot.. Men det går segt med den biten trots bra mat och träning. (Sluta fokusera på vågen, ja tack!!) ett träningsmål eller måttmål istället kanske? Mmm tål att funderas på. Om jag springer vårruset på godkänd tid kanske jag kan införskaffa klänningen. :)

Jag trivs med livet nu iallafall... Mår otroligt mycket bättre när jag börjat träna ordentligt.. Känner mig positiv och glad mest hela tiden (beror inte bara på träningen såklart)
jag tar inte allt på så stort allvar.. Lever livet-känslan. Skönt sålänge den känslan håller i sig:)

Hepp dags att jobba igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar