måndag 27 augusti 2012

Ingen fantasi

Nej, jag har ingen idé om hur jag vill att bloggen ska se ut.. hur min header ska se ut.. Men men det brukar lösa sig i sinom tid. det viktiga är ju att uppdatera och skriva när man behöver skriva av sig!

Just nu behöver jag skriva att jag förstår inte hur folk tänker, vadå misshandla någon och sno ett par skor eller en telefon, eller kanske följa efter någon och försöka våldta denna person, eller tom att försöket lyckas. Hur kan man bara göra så mot en annan människa!? Man är fan inte säker någonstans. Nej, inte ens i "lilla" Skövde, nej inte ens i Väring skulle jag tro. Inte någonstans.

Man får flytta upp till Svaningen, det enda som kan hända där är väl att man blir uppäten av en björn och då har man ju iallafall fått se en björn på nära håll.. och det vore ju häftigt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar