tisdag 21 augusti 2012

Då börjar jag igen

Ungefär hmm.. sisådär..5 dagar klarade jag av att inte blogga. 

Här är min nya blogg, som är under konstruktion, så ni får ursäkta hur den ser ut :) Men jag orkade inte vänta med att skriva :) 

Jag har fixat så det ska vara enkelt att kommentera :P 

Jag tänker i denna blogg skriva om allt mellan himmel och jord. Ja det jag känner för helt enkelt. Kommer bli mycket bilder. Tjat om träning och lågkolhydrat (såklart). Kommer berätta om mina underbara trollisar och våra äventyr tillsammans. Klaga på att jag är trött och grinig. Att jag är godissugen, att jag känner mig ensam, att jag inte har lust att gå till jobbet, att jag borde träna, att jag har tränat, att jag är glad, att trollisarna går mig på nerverna, att trollisarna gör mig stolt, att husmusen kissar i soffan eller förstör gardinerna och om Ville som jag snubblar på så fort jag gör en hastig vändning (för nog är han vid fötterna hela tiden)

Visst kan det bli kul att läsa ;) 

Hoppas ni följer med på resan mot framtiden.. med Trollmamman, trollisarna och husmusen och alla andra runt oss.


Blir inlägg när jag känner för det, när jag vill och har lust :) För här ska ingen känna press, här ska vi ha kul :)

Hej sålänge!

6 kommentarer:

  1. det var enkelt att kommentera :P

    SvaraRadera
  2. Roligt att du bloggar igen
    Jag har hunnit sakna att inte kunna läsa och se roliga och fina bilder på alla er troll:)
    / Trollmor

    SvaraRadera
  3. Kul att du satte igång med bloggen så snabbt! Jag länkar hit direkt :-)

    SvaraRadera
  4. Åh, va kul att läsa att du bloggar igen!! ;-)
    Lustfyllt är precis vad det ska vara!
    Fast jag blir lite irriterad på husmusen när jag läser att han kissar i soffan...

    SvaraRadera
  5. Haha Ellinor du behöver inte vara arg på honom! Han sköter sig, har bara hänt ett misstag :)) annars är han sjukt duktig!!

    SvaraRadera
  6. Du är nog bloggberoende också! En blogg får aldrig vara ett måste. Jag bloggar enbart när jag känner "det här vill jag berätta". Och det är ofta :)

    Kram, Pernilla be

    SvaraRadera