fredag 10 juli 2015

Trollmamman är tillbaka!

Dags att göra comeback. Legat lågt med bloggen länge nu. Skrivandet har alltid genom hela mitt liv varit min terapi men den blev tydligen ett störningsmoment förra året. Jag trodde jag skulle må bättre om jag inte skrev. Jag började tänka på dem som läste bloggen, att de skulle störa sig på det jag skrev, att de skulle tycka jag var dum eller löjlig som skrev av mig. Så jag bara slutade. 

Försökt att genom tex bilder på instagram kompensera mitt icke bloggande. Men det är nog blogga jag ska göra. Om ditten och datten. Om träning, barnens perioder och vardagens tankar. Skita i vad andra ska tycka och tänka. Spelar ingen roll om det bara är två som läser bloggen för det är för min egen skull jag skriver. 

Så nu kör jag igen, på samma adress :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar