fredag 17 juli 2015

High chaparall

Första dagen på High chaparall till ända. Jösses vilket ställe. Mysigt men högljutt, tjuter fortfarande i öronen av allt smällande o alla små skrikande cowboys :) Barnen gillade det. Mest tror jag de uppskattade showerna. Så imorgon blir det shower hela dagen :)

Bor i en liten stuga med två våningssängar (man får riktig Flashback från alla skolresor) Hittade en riktig mysig liten camping (Flatenbadet) precis en camping i vår stil.

Någon som sett oss i tidningen idag? Vi åkte ifrån tidningen men har hört att annonsen blev bra. Jag var galet nervös att jag hade stavat fel eller uttryckt mig på fel sätt. Imorgon är det tre veckor sedan vår fina dag! Känns fortfarande overkligt. 

Hårdingar

Kvällsdopp
Stugan som ger mig skolresekänsla :)

Bilden från tidningen. Blir fortfarande rörd när jag tänker tillbaka.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar