torsdag 4 september 2014

Utmaningar is the shit

Lättaste sättet för mig att motivera mig till träning och dylikt, har jag på senare tid upptäckt är att anmäla mig till diverse motionslopp. Senaste "dumheten" som jag blev en aning förälskad i var tjejvättern. 10 mil på cykel, idioti hade jag sagt för ett år sedan. Nu känner jag "kör bara, mera mera, nästa år igen"

Efter tjejvättern gick musten ur mig, ljumsken fick för sig att bli inflammerad pga överansträngning och det blev rehab hela sommaren. Dock anmälde jag mig till nästa tokighet, TjejVasan. Ja gott folk, Evelyn har stått på ett par gamla längdskidor en gång i sitt 27åriga liv. Men för tusan, visst ska det gå! :) ingenting är omöjligt!

Och till dagens tokighet, nu när ljumsken nästan blivit bra. Göteborgsvarvet 2015. Jag och mina älskade bröder ska göra denna vansinnesgrej. Fyra stycken fotbollsidioter som inte har orkat springa mer än 30m på fotbollsplan innan vi fick  stanna (haha pratar kanske mest om mig själv) nu är det 2.1mil som gäller och jag är taggad 💪 Härligt med långsiktiga mål!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar