torsdag 4 september 2014

Oliwer, förvirrad mor o lättmjölk!!

Jag har inte vant mig vid att vara en skolmorsa.. Ha koll på gympa, skolskog, bibliotek och en frukt i väskan varje dag. Det är så mycket att tänka på!! Föräldrarmöten, skolråd, fronter och massa information. Haha om jag var virrig innan så anar ni inte vad jag är nu..
Dessutom känslan att inte veta vad som händer, är han dum mot någon, är någon dum mot honom, vad gör dem hela dagarna. Man frågar "har det varit kul i skolan?" Får svaret "Mmm". Man frågar "har det hänt något speciellt?" Får svaret "nä"... Jag får bara anta att allt funkar bra. 

Men snart är man väl en rutinerad förälder... Eller inte :)

Blev lite sur igår när jag såg i matsalen att de ger ungarna lättmjölk! Va fasiken det är ju bara vatten... Hmm. De kunde väl ha mellan eller röd mjölk som alternativ iallafall. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar