måndag 2 december 2013

Lovat barnen

Blev inget pepparkaksbak igår som jag råkade lova barnen så jag vet att jag inte kommer få en lugn stund förrän de får göra sina pepparkakor! Synd att mamma Troll är Zombie idag efter att inte sovit någonting känns det som, sprungit på toa hela jäkla fm..Men tur att barnen är stora så de kan greja lite själva.
Nattveckan har blivit tuff, fattar inte varför jag inte kan sova längre! 
Jag ska slänga ihop några små lchf-pepparkakor för min karaktär är ju helt jäkla bortblåst också om jag ska fortsätta gnälla. Så gör jag inte det kommer jag äta upp minst halva av den vanliga degen.. 

Insåg inatt att TjejVÄTTERN, VANSBROSIMMET och LIDINGÖLOPPET går av stapeln på.. MIN JOBBHELG!!!!!! Nej det är inte supersmidigt att ta ledigt helgerna när vi kör fyrskift.. efter nyår blir vi visserligen två som jobbar tillsammans.. AJA jag ska träna inför loppen ivilket fall.. Kör jag inte alla fyra loppen 2014/2015 så gör jag det en annan gång :) Men minst två ska det bli!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar