tisdag 31 december 2013

År 2013

Får bli bildblogg snart. Har skrivkramp, vad ska jag berätta? 

Snart är år 2013 slut och jag ser fram emot ett nytt spännande år (lät klyschigt och något som förmodligen står på varenda blogg denna dag)
Men jag ser fram emot året som kommer.. Se barnen bli ännu större och lära sig nya saker, Oliwer som ska börja skolan, se min älskade vän bli mamma för första gången, ge mig själv utmaningar och få självkänslan att växa, få umgås med familj och vänner.. Ja, ett år säkerligen fyllt av både positivt och negativt som alla andra år.. Men ett år fullt av möjligheter!
Stora och lilla Lilla My..

År 2013 Gran canaria, första SolochBadsemestern.
År 2014 blir det kortvecka i säfsen i januari. 
Ska bli kul att prova skidsemester nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar