onsdag 27 november 2013

Renovering pågår

Ja mitt i allt adventspyssel försöker vi få iordning på barnens rum så de kan flytta isär!.. 
Idag målades Oliwers blivande koja. Mörkt grå därinne, plus att en vägg ska få skoltavlefärg! De andra färgerna får vara kvar, gillar den blåa färgen runt om det som egentligen är en säng.
Ja det är mina skor och brallor som ligger därinne. Ni som känner vet att jag är en sölis. Färg överallt på hela mig. Inte så oväntat!
Arbetsställningen därinne var inte den roligaste. Förstår varför vi struntade att måla därinne när vi målade rummet sist!

Medans vi väntade på att färgen ska torka o kunna måla igen satte jag upp Sweas väggdekor.. Fy alltså. Pilligt värre! Mitt tålamod är inte alltid det bästa och speciellt inte gällande sånt där.
Men tillslut fick jag till det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar