tisdag 4 juni 2013

Man förändras

För cirkus två år sedan en liknande solig dag hade jag förmodligen bara slappat, hängt i solstolen.. Tittat på det höga gräset och tänkt "jag borde, men jag skiter i det" och sen hade jag förmodligen tagit med barnen och åkt härifrån för att slippa se det.

Idag efter lunchen tänkte jag likadant om jag ska vara ärlig men sedan fortsatte tanken "men varför ska jag skita i det, börjar jag direkt går det fort och sedan kan jag slappa i solen och leka med barnen utan att ha det höga gräset i tankarna, och A kan umgås med oss och slippa gräset efter jobbet (stackaren är ju allergisk)"

Så nu är gräset klippt och jag är jävligt nöjd med mig själv!

När jag gick där och klippte insåg jag att jag förändrats på många sätt, både bra och mindre bra sätt förmodligen. Det är lite roligt när man sitter i olika situationer och tänker tillbaka hur man tänkte förut..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar