torsdag 13 juni 2013

Hatar känslan

Har sagt det förr. Jag har hittat en livsstil som min kropp och mitt huvud gillar. Jätteglad för det, jag vet precis hur jag ska göra..

Ibland faller jag tillbaka till min gamla livsstil, typ skogaholmslimpa och en jävla massa choklad. Ja det ska ni veta, det var skogaholmslimpa och oboy som byggde denna kropp!! När jag fallit tillbaka med dålig kost och av olika orsaker inte tränar då blir det kaos. No motivation!! Är i en sådan period nu, det har varit stressigt, inte hunnit med träning, inte ätit regelbundet. Hela jag strejkar. Huvudet är sjukt tungt, magen uppblåst, känner mig 30kg tyngre, inget känns roligt och den självkänslan jag byggt upp är helt väck..

Jag vet också att det är bara jag som kan göra något åt detta..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar