onsdag 23 januari 2013

Gårdagen..äntligen ny dag

Förstörde hela dagen igår igenom att lipa stundtals, må dåligt, ont i bröstet, svårt att andas.. Avslutade fint dagen med panikångest.
Varför? Ja, varför? Om jag kunde svara på den frågan hade allt varit lätt..

Igår handlade nog det mesta om mig själv och självkänslan... Känslan av att vara värdelös, ful, tjock, världens sämsta mamma, kass på allt, Ja you name it..
Men idag är en ny dag! Denna dag ska bli bra, tänker inte tillåta mig att trycka ner mig själv!

Och imorgon fyller jag år.. Det ska jag bla fira genom att åka till leklandet i Örebro med Anton och barnen.. Sen har jag "Inflyttningsfest" och kalas att se fram emot.. :)

Goa känslan i kroppen finns inte.. Nu gömmer jag mig i stora kläder igen :/ jag vet hur jag ska göra.. Men finns ingen ork.... Men somsagt EN NY DAG med NYA möjligheter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar