onsdag 16 december 2015

4 månader och en stor mage

Ja det var anledningen att det var tungt att springa sist jag skrev. En liten bebis växer i magen :) hela familjen är så förväntansfull.

V25
Jag mår Bra. Hösten har varit lite tuff och jag har kännt mig trött, förkyld och tråkig men det har rättat sig till någorlunda nu när jag äter järntabletter. Har försökt hålla igång träningen men det har väl gått sådär.. Jag kämpar på för jag vet vad kroppen mår bäst av. Men det är svårt med orken. Blir väl en träningsbloggen igen till våren :)

Ska komma igång med bloggen då det är så kul att läsa senare.. Har kikat på mina tidigare bloggar och insett vad tiden går och man minns inte hälften av vad man gjort.

Vår bröllopsresa med barnen var så härlig. Vill tillbaka!!

Natti :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar