måndag 9 juni 2014

Sportis

Vad har hänt sedan sist!? 
Hmm endel.
Jag har kört planerat motionslopp 3 av 3 på cykel. Tjejvättern!
Så nervöst innan men det var sååå kul! Får verkligen kickar av sådana saker:) otroligt stolt över Frida som jag tog mig igenom de 10 milen med <3
Övernattade på hotellet vätternterassen natten innan loppet! Rekommenderas!


Nu ska jag anmäla mig till flera lopp häromkring. Nästa stora dumma utmaning blir nog tjejvasan 2015 ;) utmaningar is the shit ;)

Jag är otroligt stolt över mig själv. Det är Många år sedan jag hade så bra fysik som jag har nu. På två månader gå från att idiotförklara cyklister till att vara en av dem och klara av att cykla 10mil i sträck, känns guld. Variationen mellan cykling, simning, löpning och styrka funkar för min kropp och mitt huvud. Rädslan att prova nya saker finns inte längre! Ingenting är omöjligt.. Glöm aldrig det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar