fredag 30 maj 2014

Då alla har slocknat...

Sitter här ensam i soffan och mosar i mig nötter ;) i min dröm dricker jag ett glas rosé men i verkligheten bubbelvatten. Lilla duktiga Evelyn har ju en vit månad fram till tjejvättern.. Den 7e närmar sig :) då tycker jag alla ska åka till Motala och heja! 

Jag cyklade Viken runt igår, så nu är lopp 2 av 3 avklarat! Grabbarna från jobbet drog runt mig och vi fixade målet under 3h!

Börjar fundera på vad felet är på mig.. Först blev jag frälst i simning, sedan blev det löpning, sedan styrka och nu cykling! Älskar variationen! :) älskar att jag kan välja och vraka beroende på tid och känsla..

I helgen är barnens kusin här. Det betyder full fart! :) och ja han somnade som en stock i soffan ikväll... 
Kanske också borde slockna... Inte sitta här och blogga...  Skulle ju sluta blogga förresten... Hmm.... Hmm... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar