måndag 10 mars 2014

Glad? OBS långt inlägg..igen!

Senaste månaden har av förklarliga skäl inte gått bra på några sätt.. Har haft fullt upp med att hålla mig över ytan.. Vissa dagar har det gått andra inte. Andra personer kanske tar till träning eller andra metoder när de mår dåligt.... Jag bara sunkar ner mig.. Vill helst bara ligga under täcket, isoffan..Uh. Dålig metod? Nja, jag behöver nog det för det finns inget annat att göra.. Jag vet det, känner mig själv nu efter 27år. Jag bestämmer ett datum.. "Jag tillåter mig att deppa tills 10/3, sedan får det vara bra" "sedan får inte deppandet ta överhand" 

Jag har låtit det ta överhand.. Vilket jag varit tvungen till. Sorg är inget att leka med har jag insett. Men nu måste jag se det positiva som finns här och nu.. Jag måste försöka.

Solen skiner!
Fåglarna kvittrar!
Barnen är glada!
Bilen är servad! ;)
Djuren på gården mår bra!
Kört mitt första träningspass på flera veckor!

Nu kör vi mot våren, VikenRunt, två stycken vårrus. Semester, sol, bad!! 
(Missvisande bild, ser sådär peppad ut som jag låter i inlägget. Men jag är trött ;)


Lovar att det blir kortare blogginlägg framöver :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar